BRC Global standards

Společnost MARLENKA international, s. r. o. je certifikována dle mezinárodního standardu BRC v nejvyšší kategorii AA.

 

BRC:

British Retail Consortium (BRC) vytvořilo globální standard BRC Food ke stanovení jednotných pravidel, podle kterých se hodnotí organizace dodávající potraviny. Jeho účelem je pomoci dodavatelům potravin splnit náročné legislativní požadavky a zajistit nejvyšší možnou míru ochrany konečného spotřebitele. Ačkoliv byl vyvinut ve Velké Británii, standard je uznáván mezinárodně.

 

Certifikát ke stažení zde: certifikát BRC

Výrok auditora ke stažení zde: vyjádření auditora 

19-1-nahled2.jpg

 

 

logo_ifs.jpg

IFS FOOD

Společnost MARLENKA international, s. r. o. je certifikována dle mezinárodního standardu IFS v nejvyšší kategorii A (99,51%).

 

IFS je německo-francouzským protějškem anglické normy BRC. Jedná se o mezinárodní potravinářskou normu pro zajištění kvality a pro bezpečnost potravin pro vlastní obchodní značky. Slouží pro jednotnou kontrolu bezpečnosti potravin a úrovně kvality producentů. Obchodníci z Rakouska, Polska, Španělska a Švýcarska normu IFS podporují a používají ji jako svou normu pro bezpečnost potravin.

 

Certifikát ke stažení zde: certifikát IFS

Výrok auditora ke stažení zde: vyjádření auditora

 
 

 

 

 

značka národní kvality "klasa"

Značka KLASA je udělována Ministrem zemědělství ČR již od roku 2003. Zaslouží si ho jen ty nejkvalitnější potravinářské a zemědělské výrobky. Díky pečlivému předvýběru Vám při nákupu stačí orientovat se podle loga KLASA a máte jistotu, že nesáhnete vedle.

 

Certifikáty ke stažení zde: certifikáty KLASA

logo_klasa.jpg

 


logo_chutovka.jpg

Ocenění "Česká chuťovka"

Značku Dobrý tuzemský potravinářský výrobek „Česká chuťovka“, uděluje vždy na podzim hodnotitelská komise nezávislých odborníků, disponujících vysokým kreditem. Nejdůležitějším kritériem, které musí každý přihlášený výrobek splňovat, jsou jeho vysoké chuťové parametry, samozřejmým předpokladem je jeho vysoká kvalita. Neméně důležitou součástí hodnocení je také design výrobku a jeho spotřebitelská využitelnost.