Ocenění Superbrands 2017 pro značku MARLENKA

3. února 2017, 11.54

Značka MARLENKA získala prestižní ocenění Superbrands 2017. Titul Superbrands, který je v České republice udělován po svém obnovení již pátým rokem, získávají pouze značky, které projdou vícekolovým výběrovým řízením čítajícím mimo jiné spotřebitelský průzkum agentury GfK.  V  poslední fázi má rozhodující slovo expertní komise Brand Council. Tu tvoří profesionálové z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Bernou mincí při rozhodování jsou atributy jako známost, budování brandu, inovace či prestiž.

Ocenění Superbrands 2017 pro značku MARLENKA je signálem, že směřuje správným směrem a vidí to nejen zákazníci, ale i odborná sféra.

 

diplom_sb.jpg

 

  • Ocenění Superbrands 2017 pro značku MARLENKA
    Ocenění Superbrands 2017 pro značku MARLENKA
  • Ocenění Superbrands 2017 pro značku MARLENKA
    Ocenění Superbrands 2017 pro značku MARLENKA