Podnik se postupně rozšiřoval, své produkty, jichž ročně vyrábí přes 12,5 milionů, vyvezl do více než 55 zemí světa. Značka Marlenka však již dávno nezahrnuje jen medové dorty. Dalšími úspěšnými výrobky jsou například oblíbené medové kuličky v několika variantách, tradiční Pachlava, křehké Napoleonky z listového těsta, delikatesní Medové doutníčky, rolády nebo moderní Snacky. Své portfolio firma neustále inovuje, má odvážné plány a nebojí se změn. Například komplexní změny své grafické tváře, která prošla zásadní omlazovací kúrou.
Marlenka se po více než patnácti letech převlékla do nového hávu. Došlo k zásadní proměně loga, obal, jejichž redesign je nejvíce viditelnou změnou pro spotřebitele a milovníky výrobků značky. ale i všech komunikačních kanálů. Proces nového designu trval od prvotních úvah a průzkumů trhu až po výběr z několika potenciálních variant téměř dva roky. Výsledkem je ucelený koncept, jenž bude v regálech nepřehlédnutelný a rozpoznatelný již z větší vzdálenosti. Grafická tvář a značka Marlenka se tak může směle měřit s těmi největšími značkami z celého světa. „Světový dort si zasluhuje i světový design. A věřím, že nový, nadčasový a zcela nezaměnitelný design se bude našim zákazníkům líbit,“ říká Gevorg Avetisjan.