Řada našich zákazníků má s našimi dorty neodmyslitelně spjaté také naše logo. To nás provází již neuvěřitelných 15 let, s jemným faceliftem před pěti lety. Stejně tak obaly nesou stejný design již hezkou řádku let a tak jsme usoudili, že nastal čas na změnu.
Marlenka mění svou tvář
Marlenka roste a jde s dobou. V letošním roce projde zásadní změnou – komplexní inovací grafické tváře.
Proč to děláme
Jak to vznikalo
Tvorba nového designu trvala více než dva roky. Od prvotních úvah a průzkumů trhu, až po výběr z několika potenciálních variant. Samotný design byl vyvinut ve spolupráci s renomovanou agenturou, která má na starosti řadu světových značek a podílelo se na něm několik desítek odborníků jak z naší společnosti, tak externistů.
Nové logo
Změnou projde v první řadě naše logo, které bylo inovováno, omlazeno a byl mu vtištěn nadčasový ráz. Inovací prošla i stylizovaná hlava holčičky, která MARLENKU provází od samotného začátku. Celkově je logo graficky čistější a lépe čitelné.
Nové obaly
Nejvíce viditelnou změnou je zcela nový design našich obalů. Jeho základem je sjednocující krémová barva a charakteristické fotografie klínku dortu, případně jiných výrobků. Cílem bylo vytvořit nadčasový a zcela nezaměnitelný design. Spolu s omlazeným logem vytváří ucelený koncept, který je v regálech zcela nepřehlédnutelný a rozpoznatelný již z větší vzdálenosti.
Co všechno se ještě změní?
Nový design bude samozřejmě aplikován na všechny ostatní prvky komunikace MARLENKY, ať je to již označení sídla společnosti, katalogy a další tiskoviny anebo webové stránky. Ty jsou pak připravovány zbrusu nové a měly by být spuštěny do konce tohoto roku. Co se určitě nezmění je kvalita a originální chuť našich výrobků - ty zůstávají stejné dlouhodobě a nemáme důvod je měnit.
Kdy se s novým designem setkáte?
Zveřejnění nové grafické tváře proběhne na přelomu září a října 2024 napříč médii. Od této chvíle se budete s novým designem setkávat stále častěji. Do konce letošního roku proběhnou hlavní změny, včetně dokončení redesignu obalů, které budou nabíhat postupně. Po Novém roce se v obchodech budete setkávat již jen s novými obaly se značkou MARLENKA.
„Loňský rok byl pro nás rokem jubilejním, slavili jsme 20 let existence. Myslíme však i na budoucnost, a proto nejen připravujeme nové výrobní kapacity, ale také inovujeme obchod a marketing. A spolu s našimi smělými plány do budoucna jsme připravili inovaci nejviditelnější – změnu naší grafické tváře. Takovou, aby se naše značka mohla směle měřit s těmi největšími z celého světa. Pevně věřím, že se Vám náš nový design bude líbit.“
Gevorg Avetisjan
zakladatel značky Marlenka